New York Fashion Week: Pogled v Svet Ustvarjalnosti in Stila (2024-2025)

New York Fashion Week je že desetletja sinonim za kreativnost, inovativnost in drzno izražanje. Vsako leto ta dogodek privablja pozornost svetovnih medijev in modnih navdušencev ter postavlja smernice za prihajajoče modne sezone. Letošnji teden mode obljublja nepozabne kolekcije, osupljive modne revije in navdihujoče stilske izjave.

Letos je potekal od 9. februarja do 14. februarja.

Očarljiva Mestna Kulisa

New York, ikonično mesto, ki nikoli ne počiva, je popolno prizorišče za takšen dogodek. Ulice mesta so polne modnih navdušencev, ki prihajajo iz vseh koncev sveta, da bi doživeli vrhunsko modno dogajanje. Od razkošnih modnih hiš do neodvisnih oblikovalcev, New York ponuja raznoliko in vznemirljivo ozadje za razstavljanje najnovejših modnih kreacij.

Prelepe Kolekcije

Letošnji teden mode bo gostil vrsto uveljavljenih modnih oblikovalcev, kot tudi obetavnih novincev, ki bodo predstavili svoje edinstvene vizije in ustvarjalne dosežke. Pričakujemo lahko raznolike kolekcije, ki bodo segale od razkošnih in glamuroznih do minimalističnih in urbanih. Oblikovalci bodo eksperimentirali z barvami, teksturami in kroji, da bi ustvarili oblačila, ki bodo navdihnila in očarala.

Zvezdniški Sijaj

Poleg osupljivih modnih revij bo Newyorški Teden Mode tudi prizorišče za srečanja s svetovno znanimi osebnostmi in slavnimi obrazi. Mnogi slavni bodo sedeli v prvih vrstah revij, medtem ko bodo drugi sami predstavljali svoje modne kolekcije ali pa se bodo udeležili različnih modnih dogodkov in zabav, ki bodo potekali v mestu.

Nova modna doživetja

Letošnji Newyorški teden mode obeta tudi nekaj novih presenečenj in inovacij. S tehnološkim napredkom in spreminjajočimi se trendi v industriji mode lahko pričakujemo, da bodo oblikovalci eksperimentirali z interaktivnimi elementi, virtualno resničnostjo in družbenimi mediji, da bi povečali doseg svojih kolekcij in še bolj poglobili povezavo s svojim občinstvom.

Newyorški teden mode je več kot le modni dogodek; je praznik kreativnosti, izraznosti in individualnosti. Medtem ko se oblikovalci in modni navdušenci zberejo, da bi proslavili modo v vsej svoji raznolikosti, nas ta dogodek spominja na to, kako močno lahko moda vpliva na naša življenja in kulturo.

Torej, pripravite se na navdušenje, presenečenja in nepozabne modne trenutke, saj se Newyorški teden node 2024 začenja in obljublja, da nas bo popeljal v vznemirljiv svet ustvarjalnosti in stila.


New York Fashion Week je bil poln navdiha za lepoto pomladi 2024, ki je bil v veliki meri navdihnjen s fantastičnim. Prihajal je iz mitologije, plesa in umetne inteligence - v bistvu izvenzemeljske ustvarjalnosti, ki je rojena iz človeškega bivanja in sanjanja o stvareh, ki niso le to.

Čeprav so nekatere podrobnosti segale v nadnaravno smer (glejte: nadaljevanje trenda morskih deklet in nekaterih nebeških estetik), je bila fantazija uravnotežena z naravnimi videzi, igrivimi referencami in v nekaterih primerih celo brez ličil. Na primer, videz Esteé Lauder za Mario McManus je izhajal iz kulture dnevne vožnje, medtem ko se je pri Willyju Chavarrii vizažist Marco Castro odločil za minimalno pokrivanje kože.

Med vrhunci so bile oživitve trakov, grafični detajli, ponovitev mermaidskega trenda, nefiltrirani proti filtriranemu videzu ter angelske oči. Omenjeni trendi so določili podobo New York Fashion Weeka in navdihnili pomladne videze lepote.


Oživitev trakov

"Ribbonaissance" je bila to sezono še bolj izrazita, saj so se modne piste prelevile v romantične in živahne proge, kjer so bili lasje okrašeni s tankimi trakovi blaga. Na Collina Strada so "konjska dekleta" s šifonom v asimetričnih slogih, ki spominjajo na nenavadno srednjeveško sejmišče, smehljala po vzletno-pristajalni stezi. Pri Helmutu Langu so trakovi iz džersija, izrezani neposredno iz oblek, služili kot naglavni trakovi v obliki trakov. Pri Christianu Sirianu je bila kolekcija, navdihnjena z baletom, opremljena s satenastimi dodatki, ki so se ujemali z bledo rožnatimi trakovi, pripetimi tako, da segajo v ohlapne dolžine, kot so podaljški - in prepletena z virusnim steznikom frizerke Lacy Redway.

Ličenje

V smislu ličenja za oči je veljalo pravilo, da je več več - razen, ko ga sploh ni bilo. Pri Helmutu Langu so prevladovale neoprenske, ostre krivulje in črni pravokotniki. Pri Luarju so se poudarjale nadrealistične trepalnice, medtem ko so pri LaQuanu Smithu izstopale mačje oči. Ta drzen pristop je zaznamoval niz grafičnih podrobnosti. Po drugi strani so bile pri Palomo Spain in Eckhaus Latta grafične izboljšave oči bolj o poudarjanju negativnega prostora, s tankimi linijami pod očmi in tekočimi, kroglastimi razmejitvami, ki so izkazovale vizualno moč lebdečih oblik.

Mermaidcore Redux

Še vedno hrepenimo po življenju pod morjem, vendar se novi val mermaidcore prikaže z nekaj preobrazbami. Sandy Liang je v opombah o svoji predstavi citirala Malo morsko deklico, pri čemer so bile oči okrašene z nežnimi diamantnimi dodatki, imenovanimi "okrasni kamenčki" v zakulisju, zaključki pa so vključevali sponke v obliki morskih zvezd in ušesne manšete iz školjk, v kombinaciji z globoko razdeljenimi dolžinami skoraj mokrega videza. Pri Luarju so se lasje prelevili v mokre valove; pri Anni Sui so opazili eterične valove in školjke; pri Khaiteju je prevladovala mokra popravila; koža pri Jasonu Wuju pa je bila oblikovana tako, da je bila mokra, sijoča in vredna mitološkega morskega bitja.


Nefiltrirano proti filtriranemu

Navdih za videz kože je prihajal iz nasprotujočih si konceptov človeškega spektra, od naravnega videza do nadnaravne popolnosti. Pri Maria McManus so se oblikovalci sklicevali na privlačnost žensk, ki ravno izstopijo iz podzemne železnice, in sprejemajo realnost "poletja prepotenih deklet", kar se je odražalo v sijoči, nežni koži, ki je žarela. Podoben "naoljen" zaključek, brez uporabe prekrivnih sredstev, smo videli pri Willyju Chavarrii. Medtem pa je bil videz industrijske kolekcije Dion Lee osredotočen na srebrno, eterično brezhibno kožo - vrsto, ki je povezana z umetno inteligenco.


Angelske oči:

Nezemeljski vpliv je prihajal iz neba in morja, z bleščicami bisernega sijaja in svetlimi, živahnimi barvami, ki so paleti otroških pastelov tega časa dodale še več sanj. Pri Christianu Sirianu so oči bleščale od notranjega kota do sredine veke; Pat McGrath se je zanašal na rožnate in modre odtenke psihedeličnega sončnega vzhoda, ko je slikal poglede na Anni Sui; in na spomladanski predstavitvi L'Agence so svetlo modre in srebrne sence ustvarile difuzijo okoli oči, ki je ustvarila nebeški učinek.


Eva, za portal Klikalot


Vir: Lasten zapis, vključno s poročili o Newyorškem Tednu Mode v medijih, kot so Vogue, Harper's Bazaar, in uradna spletna stran Newyorškega Tedna Mode.

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Zaskrbljenost zaradi domnevnega razvoja ruskega vesoljskega jedrskega orožja: Kako bi lahko ogrozilo ZDA in njihove zaveznike?

Stavke ljudi se vrstijo